Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-08, 19:06   #36
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?

Vi drar helst på tur alene. Julen for 3 år siden fikk vi ufrivillig med oss naboene vår til Gran Canaria. De bestilte på samme hotell og sørget for at vi hadde rom ved siden av hverandre. Det gikk fint, men de syntes nok vi var litt kjipe på kveldene, da var vi stort sett inne hos oss selv.

Når jeg var ferdig med vgs på begynneslsen av 90-tallet dro jeg på venninnetur til Malta. Det var ikke vellykket. Jeg har ikke hatt noe kontakt med noen av de etter at vi kom hjem......

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat