Tråd: Eggdonasjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-08, 15:03   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eggdonasjon

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Min erfaring er at en del mennesker får et veldig behov for å vite hvem den biologiske faren eller moren er. De trenger ikke ønske noe kontakt, men de har behov for å finne den siden av seg selv. Vi arver tross alt halvparten av gene fra hver av foreldrene. Derfor er jeg betenkt ved at man ikke skriver de biologiske foreldrenes navn på fødselsattesten.

Og så?

Jeg har jo forklart deg at det ER mulig å få vite om donoren. I tillegg til man også ved en anonym ED få bilder og informasjon. Ganske mye faktisk, unntatt navn og adresse.

Hvorfor henger du deg opp i dette og ikke nevner sæddonasjon i det hele tatt? Hvorfor tar du ikke for deg alle de barna som er født av anonyme sæddonorer her til lands?