Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-08, 21:26   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangler jeg noe i kostholdet mitt?

Det er en anbefalt dose som er litt høyere når man ammer (jeg husker ikke mengden, men du kan sikkert gogle det), og om du klarer å ta det, så gjør det! Jeg har det slik som deg med mat, og jeg har ikke klart å ta kalsiumtablettene mine under og etter graviditeten fordi magen min ikke ville ta i mot dem. Så nå har jeg fått for lave verdier i blodprøvene og har vært inne til røntgen for å se om og evt hvor mye det har påvirket skjelettet.

Ellers, så er det lurt å ta et multivitamintilskudd (Solaray er bra!). Kan du ikke spise noe salat, eller agurk ol?