Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 19:38   #24
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tror 2 holder i massevis da, med mindre du har veldig lange armer. Jeg er 42, av og til 44, og 3 passer meg med et nødskrik (store pupper, lett for at det spriker i lukkingen foran). Min også er fra Gizmo!

Har på meg min as we speak. Den er så deilig! Men den er veldig åpen i halsen altså, så det kan være greitt å tenke på noe å ha inni.

Jeg bestilte str 3, siden det var den eneste de hadde igjen. Jeg bruker vanligvis str 40, noen ganger også 38, tror ikke jeg har noe i 42.

Str. 3 passet veldig bra, jeg ville ikke kjøpt den mindre. Den er helt på nippet til å sprike litt akkurat over puppene, selv om den er romslig ellers.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat