Tråd: Anna Pihl!
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-08, 08:35   #6
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anna Pihl!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Ja, jeg liker også Daniel. Men det er nødt til å skje noe mellom henne og Martin, det ligger jo i kortene. Jeg tror aldri hun har kommet over Martin. Men han har jo aldri vært den mest stabile.

Man merket godt at det var spenning mellom dem i går ja. Tror du Martin virkelig har fått seg ny kjæreste?

Og så synes jeg det er litt vanskelig tidsperspektiv nå. Plutselig har det gått litt fort for meg, de må jo ha gjort et hopp frem i tid, eller har jeg gått glipp av noe vesentlig? (Det ville jo ikke vært noe nytt. )