Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-08, 13:03   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøkaos i Rogaland

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Åh jeg elsker snø! :jippii: Men jeg hater rogalendingers innstilling til snøen, som gjør at de lar være å legge på vinterdekk, "for de kan jo bare la bilen stå den ene dagen i året", så lar de ikke bilen stå, og ødelegger for alle andre.

Det der høres kjent ut ja. Ikke rart de ler av oss i nord, det er faktisk litt flaut. Men nå er det jo sjelden snø her i mer enn maks et døgn eller to da. Jeg elsker snø i vinterhalvåret, men da kommer det jo faen aldri snø. Nei, den kommer når vi venter på lysere tider og varme den, og dekker alt det flotte grønnet som er kommet.