Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-08, 19:28   #36
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Andre" kan også være "Bra Folk", altså. Men slekta som kjenner Josef snakker samme språk eller hører etter med samme tonefall eller er på samme bølgelengde eller astralplan eller noe sånt. Det handler litt om personkjemi og litt om felles grunnlag på andre måter.

Jeg tenker gjerne på slekta som kjenner Josef som dem jeg vet ler av de samme tingene som meg, selv om de er langt unna, medlemmer av fjasejuntaen og de som klarer å få meg til å le så jeg må tørke kaffe av skjermen. Andre er også Bra Folk. :korrigerer.