Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-08, 22:48   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vikarbyrå vs. fast jobb

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Veldig mange av jobbene som er ledige i dag går veien om bemannings-/vikarbyråene. Dvs at det er relativt store muligheter for å få seg fast jobb gjennom disse. Så hvorfor ikke prøve? Selv om man har tre mnd oppsigelse er min (bransje)erfaring at firmaer/arbeidsgivere i langt større grad i dag er villig til å vente på den rette - også når det er snakk om stillinger som går via byråer.

Lykke til.

Det var slik jeg fikk min nye jobb. Ga beskjed om at jeg ikke var interessert i kun vikariat og fikk fast. De var i utgangspunktet ute etter en som kunne begynne umiddelbart (hvilken arbeidsgiver er vel ikke det?? ), men måtte pent vente i 3 mnd på meg. Begynner tirsdag 1. april .

Jeg var forøvrig "registrert" hos Manpower etter at jeg søkte en stilling gjennom dem i fjor sommer. Min nye jobb kom dumpende ned i fanget på meg før jul uten at jeg var på søk.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat