Tråd: Tekken5 & PS3
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-08, 08:48   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tekken5 & PS3

Ja, det er akkurat som en film. Og det som er bedre med feks. GTA enn sånne rene slåssespill er jo alle mulighetene. Man kan slåss så fillene fyker, man kan drepe med alle slags våpen, men man trenger ikke. Man kan også shoppe, spise, hoppe i fallskjerm, kjøre fete biler, tog, fly, båter, motorsykler, høre på musikk, ta tatoveringer, gå til frisøren, ja alt mulig.

I GTA San Andreas kan man gjøre det jeg nevner oppfor, og i tillegg kan man bla. sykle, kjøre eller klatre opp på Mount Chiliad (høøøyt fjell), hente en fallskjerm der og sykle over rampen med fallskjerm på ryggen og bare la seg falle ned fra det høye fjellet. Eller man kan delta i forskjellige triathlon, feks. svømming, sykling og løping. Er jeg engasjert, eller?

Ja, og så er det flyskole og kjøreskole, der man må ta forskjellige (jævlig vanskelige) tester for å få bestått. Man MÅ ta disse skolene for å komme videre, jeg tror aldri jeg har vært så sint i hele mitt liv. Men jeg klarte det til slutt da, etter mye banning og hyling.