Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-08, 14:30   #35
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?

Vi flyttet inn hos faren min i fem uker (dette var i november/desember). Han har stort hus, så det var veldig uproblematisk og egentlig veldig hyggelig siden vi visste at det var for en begrenset periode. Andre jeg kjenner gikk litt på rundgang hos familie og venner. Hadde badet vårt blitt pusset opp i september hadde jeg helt klart gått for ferieløsningen, hvis det er mulig. Å bo i en leilighet hvor badet pusses opp er ikke noe jeg vil anbefale. Støvmengdene er vannvittige...

Ellers er en annonse på finn.no eller kontakt med byråer som formidler leiligheter til korttidsleie (eks: http://www.osloapartments.no/) også et alternativ.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat