Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 21:46   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endre kjønn uavhengig av anatomi (feministing.com)

Om man har innver eller utovertiss vil for min del ikke ha så mye å si. Det som for min del teller er hva personen føler seg som.
Synes det burde være helt greit at de får "lovlig" vær det kjønnet de føler at de har før en kjønnsoperasjon, og samtidig kanskje en fordel også.
Da får de leve ut hvordan det er å være det motsatte kjønn, før de foretar en stor operasjon.
Det er jo slik i dag, med unntak at de er vel ikke "godkjent" som kjønnskifter før de har hatt operasjon. Men må innrømme at her er jeg på tynt grunnlag, for jeg er langt i fra sikker.

Vt de må gjennom mange timer hos psykolog og hormonell behandling før en event operasjon, men ikke om de kan gå som det motsatte kjønn.
(før operasjon altså)

Et rotete innlegg, så håper noen frstår hva jeg mener.