Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-08, 21:53   #115
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Har du fremmedkulturelle venner?

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

De var en dama i Daniel sin barnehage som viste ikke jeg var moren, hun trude jeg var au-pair!! Nei, jeg er en mørk dama stolt mamma til en lys gutt!!

Noe lignende opplevde noen vi kjenner og. Hun er fra Latin-Amerika (vil ikke skrive landet her). Sønnen hennes er lys i håret og huden og i tillegg ligner han på faren sin. De gikk i åpen barnehage en stund og de andre mødrene trodde hun var dagmamma og spurte henne om hun skulle passe flere barn osv. I begynnelsen skjønte hun ikke hva de mente, men så gikk det opp for henne at de ikke trodde hun var moren.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat