Sv: En annen variant av "kappe en dame i to"...
Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.
Jeg har en liten teori på et vis. Han valgte jo først ut ei jente fra publikum, som så ble vraket for en mye høyere dame. Jeg stusset litt på klesvalget til denne nye dama, hun var så gammeldags kledd, med slikt et langt skjørt som gikk veldig høyt opp i livet hennes, samt en noe løs topp over. (Kremt... noe ala slik jeg kunne finne på å kle meg. )
Min teori er at denne dama egentlig er to damer oppå hverandre - ei som er beina, ei som er overkroppen.
Når han la dama på benken, la han også et svart klede over beina hennes. Hun dama som er beina er antakelig A: ganske kort i ugangspunktet og B: veldig myk, slik at hun på et vis har krøllet overkroppen skikkelig sammen under det svarte teppet. Du vet - slik "slangemennesker" klarer å hekte av omtrent hvert ledd i kroppen og krølle seg inn i de minste lille bokser.
Damen som liksom er overkroppen... Hvor i all verden har hun gjort av beina sine? Kan hende er hun funksjonshemmet i utgangspunktet, at beina er amputert/hun er født uten bein eller noe slikt? Hun er i hvertfall sinnsykt sterk i armene og har en enorm balanse, som klarer å "løpe" bortover plenen, tilsynelatende i vill panikk, bare med armkraft etter at hun er blitt delt i to.
Så sier min teori i hvertfall. 
Jeg også tror at overkroppen er en kvinne som ikke har ben i utgangspunktet.
MEN, bena, en som er krøllet sammen under skjørtet?