Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-08, 21:40   #14
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og realityserier

Jeg syns ikke realityprogrammer som Farmen passer særlig godt for barn. Det er klippet slik at det skal se mest mulig intrikat og konfliktfylt ut, folk snakker åpenlyst stygt om hverandre bak hverandres rygg og lyver hverandre opp i fjeset dersom det er noe å vinne på det. Jeg syns ikke jeg er spesiell en gang som finner dette uegnet som underholdning for barn. Jeg syns det er elendig underholdning for voksne også, så jeg har for lengst sluttet å se sånt søppel. Hva andre gjør og tillater barna sine får være opp til dem. Jeg håper iallefall at jeg slipper å se sånt når Vesla blir stor nok til å legge seg etter halv åtte.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat