Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-08, 09:52   #5
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt hjelp til å strikke dress

OM jeg forstår deg riktig har du lagt opp mye færre masker til vrangborden, du har 44 m i stedet for 80 masker. Dersom du hadde lagt opp 80 m, skal du nå øke med 2 masker for hver 2. centimeter, 4 ganger, slik at du totalt øker med 8 masker.

Men du har langt færre masker. Da har du flere alternativer: Enten øker du med 8 masker som beskrevet, da får du veldig smale ben. Du kan også fortsette å øke med 2 masker mer enn 4 ganger, da blir bena videre lengre oppover. Det jeg antakelig ville gjort, var at på første omgang etter vrangborden øker jeg maskeantallet til 80 masker (dersom jeg ønsker at bena skal bli like vide som i oppskrifta). Da må du øke med 36 masker jevnt fordelt rundt. Og så kan du etterpå øke med 2 masker for hver andre centimeter 4 ganger.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat