Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-08, 21:42   #42
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få skryte litt?

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Man får jo ikke kjøpt blå konditorfarge i Norge, så jeg gikk på Panduro og kjøpte farge som egentlig er beregnet på sukkertøylaging. Tviler på den er "sunnere" enn vanlige, for det står syntetisk på den.

Tusen takk alle, jeg kommer til å leve lenge på denne kaken.

Forøvrig ble en del av Lillemors illusjoner drept med denne kaken da. Det var visst ikke "nok" godteri på den, så alle kunne få en hver. Så da tok de dem like godt av! Hva skjedde med saks? De delfinene var jo gigantiske, og jeg tenkte jo de skulle deles... Skal man kun kunne pynte kaker i bhg med seigmen og nonstop, sånn at alle skal få en hel en hver?
Jeg kjenner det irriterer meg. Kanskje mer enn det burde, men like fullt irriterer det meg.

Det var da unødvendig. Vi har aldri tatt av pynten på kaka, men prøvd å dele så rettferdig som mulig.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat