Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-08, 20:07   #11
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?

Litt treig jeg, men her er min mening: Jeg setter mer pris på at det er utearealer i nabolaget enn på en hage (så lenge jeg har en terrasse). Her vi bor har vi begge deler og den eneste grunnen til at jeg vil sette pris på gresset som vil gro i år er at da kan jeg slippe den unge mannen ut på terrassen uten at jeg trenger å være bekymret for at han skal dra med seg jord og skitt inn (gress er OK). (Ellers er det OK med hage fordi den etterhvert når vi får hekk og den blir stor vil hindre litt innsyn og gjøre det litt mer privat.) Vi har 2 lekeplasser i umiddelbar nærhet. Der vi bodde før mens vi ventet på at nyhuset skulle stå ferdig var det INGEN lekeplasser. Hvis vi gikk i 15 minutter kom vi til en barnehage vi kunne leke i etter stengetid. At det var stusselig fant vi ganske åpenbart. Nå bor vi i paradis.

(Den unge mannen har akkurat blitt 3 år og mitt svar reflekterer nok også at han ikke slippes ut alene enn så lenge. Kanskje jeg blir mer hageavhengig når han blir eldre.)