Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-08, 23:13   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sultan fra Ikea

Vi har madrasser fra IKEA. Jeg er litt midt på treet fornøyd. Vi har springfjærmadrasser, ikke de billigste, men heller ikke de dyreste. Før hadde vi rammemadras, men jeg følte at jeg spratt ut av senga hver gang sambo snudde seg, i tillegg til at jeg syntes den var for "rund" i kantene, og jeg måtte ligge langt inn i senga uten å få følelsen av trille ut.
Nå har vi to madrasser, og det er mye bedre. Eneste jeg syns er irriterende, er at jeg kan høre fjærene inne i madrassen, når jeg rører på meg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat