Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 13:18   #12
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedre flykter på tjenestereise!

Jaja, jeg skjønner at mannen og jeg er ”gubben og kjerringa” mot strømmen… Vi prøver å vri oss unna alt som heter reising i jobbsammenheng, vi. Jeg føler meg innimellom som et skikkelig ”nei”-mennske. Men nå har vi ingen furten fjortis hjemme, kun en elskelig ettåring.

Jeg/vi prioriterer heller litt reising i fellesskap både med og uten barn, evt. med venner. For jeg må innrømme at jobbreiser ikke er det jeg syns er aller mest stas her i verden. Og det syns jeg heller ikke før jeg fikk barn.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat