Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-08, 20:54   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt input

Jeg slutter meg til mac-erne: Har en hvit, liten MacBook. Den er helt nydelig, og det er aldri noe tull med den. Hvis jeg laster ned programmer fra nettet, instalerer den de selv. Den tilbyr jevnlig oppdateringer på eksisterende programmer og de legger seg ikke "oppa" de gamle versjonene og lager kluss, noe jeg opplevde ofte da jeg hadde HP.
Som Aminta sier er det heller ingen fare for virus, det er utrolig deilig. Også følger det med en del kule programmer på kjøpet; for eksempel iMovie og iDVD (mange kule maler for å lage videoer) og Keynote (Apples versjon av Powerpoint). De er veldig brukervennlige.
I motsetning til Windows, der man strengt tatt trenger Office-pakka, har du en fiks ferdig og klar maskin i det minuttet du har kjøpt mac-en. Det oppveier for de noe stive prisene.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat