Har klaget på Pampers Easy Dry eller hva de heter. De forandret et eller annet stoff i dem, slik at poden ble knallrød i hele området der bleien satt. Det var så påfallende, at det kunne ikke vært noe annet. Vi kunne ikke bruke Libero fordi han ikke tålte dem, så sendte avgårde en mail i desperasjon. "Hva har dere gjort med de nye bleiene, og hva skal vi bruke nå" Fikk en hel eske av den gamle typen, diverse stelleprodukter, en pakke med Active Fit (og de tålte han faktisk) OG 200 kr i penger. Det lønner seg å klage ja - definitivt. Har fått to hefter med frimerker en gang også, fordi jeg klagde til Postens Kundeservice. Ellers har jeg akkurat klaget på Mikk-line sin vinterdress (som Troll sin), hvor ytterdressen tilnærmet TRAKK vann selv om den skulle være vanntett osv. Fikk mail tilbake(fra Mikk-line.dk) om at jeg kunne få en vårdress (de var tomme for vinterdresser) så kunne jeg bruke ullfleecen vi hadde inni - god service Kjøpte den på www.hermeline.no, så det kan jo anbefales i hvert fall - god service ja