Tråd: Røyking inne
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 22:01   #16
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyking inne

For tiden er sigg til vin nærmest obligatorisk, men jeg røyker ikke inne. Kan ikke forda røyklukt i leiligheten, og er utstyrt med svært god luktesans, så jeg kjenner det i lang tid etterpå (tross eddik i skål). Så jeg tar en sigg (eller tre) utendørs.

Fant ikke noe svaralternativ som passet.

For et par år siden fortalte en venninne av meg om en annen venninne som hadde vært på besøk hos henne i hennes nye hus. De hadde begge ganske små barn på den tiden, som sov i vogn. Min venninne fortalte at hun som var på besøk, under påskudd av å skulle bese hagen, hadde tatt en røyk (dette hadde venninnen min sett fra vinduet).

- Neeei!! sa jeg. - Jooo! svarte min venninne, og vi hvinte av sensasjonslyst, og dånte i hverandres armer. Før vi så på hverandre, og samtidig innså hvor teite og hysteriske vi var blitt.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat