Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 23:55   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ikke-religiøs begravelse

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

En kollega av meg tok sitt eget liv for noen år siden. Hun ønsket sterkt en ikke-religiøs begravelse, så det ble en seremoni i regi av Humanetisk Forbund. Det hele foregikk i et nøytralt kapell i Oslo og var veldig vakkert.

Har opplevd det samme, det var en slektning som døde. Etter den begravelsen meldte jeg meg ut av statskirken og inn i HEF.

Jeg har vært i flust av kirkelige/læstadianske begravelser der hovedfokuset er Gud og ikke den avdøde. Som sønnen min sa en gang: "Mamma, han (presten) snakket jo bare om Gud og ikke noe om oldefar".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat