Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-08, 10:04   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gipsplater, panel, andre varianter?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Her er bilder av rommet under oppussing (kontor/bitteliten ekstrastue), med min manns hjemmesnekrede innebygde hyller. Foran der skal det komme en sofa.
Fargen ser feil ut på bildene, men det er Claro, en farge jeg er veldig fornøyd med og som vi har i veldig mange rom.

Vi har ferdigmalte Huntonitplater. Samme utførelse som dere, men en litt annen farge.
Det har jo kommet MYE på markedet der nå da, både i utførelse og farge
Jeg synes de er geniale, og er kjempefornøyd. De tåler mye (har vel en 4-5 strøk maling) - og ser pene ut. Stilrene og enkle.

Å male på panel selv er jo en stoor jobb.. og det vil jo nesten sprekke uansett, og jeg orket ikke vente på at det var "klart" til maling.
Jeg ville valgt ferdigmalte plater i tak og

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat