Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-08, 19:36   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?

Jeg pleier bare å lage en vanlig gjærdeig og kjevle tyyyynt, men i påsken prøvde jeg Peppes pizzabunn, og den var faktisk god.

Til saus surrer jeg litt løk og hvitløk, har oppi en boks tomater, litt oregano, salt og sukker, og lar det putre litt, før jeg kjører det glatt med stavmikser. Dette blir nok til to pizzaer her i huset.

Saus først, så ost. Helst mozzarella, men Tines blanding av fire oster går an den også. Oppå osten, spekeskinke, og det jeg måtte ha av grønnsaker. Paprika og artisjokkbunner er godt. Stekes ved så høy temperatur som du får ovnen opp i, hos meg er vel det ca. 290 grader. Det går fort, pass på!

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat