Tråd: Sokk Torsk
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-08, 08:13   #44
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sokk Torsk

Hm... nå har jeg lest gjennom hele tråden, og kan ikke si at jeg skjønte den...MED tegning t.o.m. Skjønte jo at det hadde noe med å sokke en torsk (altså en fisk?) Har også fått med meg at et av medlemmene heter Torsk, men klarer likevel ikke se humoren/sammenhengen i det hele. Ja, ja det blir vel i bunn og grunn mitt problem... Kanskje det er fordi jeg er fra Vestlandet? Har faktisk aldri skjønt Østlandshumor: Dvs: Har skjønt poenget, men aldri syns at den er morsom... ( Vet jo ikke hvor dere er fra alle sammen da, men...)
Well, "bækk tu wørrk"

rine er ikke aktiv   Svar med sitat