Sv: Male trappetrinn?
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Ke?
Har du bilder å vise til? Hvilken farge hadde du i tankene? Jeg er helt med på mørkere trinn eller gelender. Usikker på hva som blir finest, egentlig. Har minimalistisk stil blandet med litt klassisk. Så veggene rundt er kaffelatte de også, unntaket er veggen direkte over trappen som er tapetsert i en svart og hvit brokadetapet. Gulvet er hvitt.
Høres fint ut. Vi har vel en blanding av klassisk og minimalistisk selv.
Jeg har ikke bilder på pc'n her, kan se om kan skaffe i løpet av dagen/kvelden. Vi pusset opp en gammel trapp som går i bue, det skal sies at det er en helvetes jobb hvis mye gammel maling må fjernes. Men vi har latte på alle veggene og mørkegrå skifter på gulvet nede, mørk Jatobaparkett oppe, så vi skrapte og grovslipte trappetrinnene og beiset mørkt som lignet mest på parketten og med halvmatt lakk ,tror jeg, det er ikke veldig blankt og glatt. Gelenderet er latte, vi orket ikke å beise stolpene som vi egentlig tenkte, det krevde så mye skraping og sliping først. På veggene oppover har vi svarthvitt bilder. Vi har stoppere i blank metall (ikke forgylt, men blank/sølv).
|