Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 20:54   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Flott tråd!

Jeg signerer på Punjabi, Bittes, Godt Brød, Åpent bakeri og Mat og mer.

I tillegg kan jeg anbefale følgende:

Café b: Ligger på Bjølsen, litt høyere opp i Bergensgata enn Mat og Mer. Store porsjoner, gode salater, gode sandwitcher og hyggelig personale. Mye barn, greit med barnevogn og hyggelig å stoppe innom på tur langs elva f. eks.

Lille Saigon Café: Ligger i sentrum, litt bak Rockefeller. Hovedretter til 80,-, deilig vietnamesisk mat med mye friske urter og grønnsaker. Store porsjoner til å bli mett av!

Rice Bowl: Thailandsk mat i sentrum, billig og godt.

Sushien på Carl Berner: Fikk nesten full pott i Aftenpostens test i dag, og absolutt godkjent av meg!

Kommer tilbake med mer etter å ha tenkt meg litt om.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat