Sv: Male trappetrinn?
Mannen pusser opp vår trapp i dette øyeblikk. Hele rekkverket og mellom trinnene skal være hvitt bortsett fra øverste langsgående gelenderet som har samme fargen som trinnene. Det gjenstår en del pirk på kanter og et ekstra strøk på gelender, men det mørte er en beis som heter mocca og det hvite er den standard hvite som heter S0502-Y. På veggen har jeg ikke helt 100% bestemt ennå, men vi skal teste ut om en farge som heter "Skygge" blir fin. Mannen har begynt å tette trinnene i dag. Synes det er fint med mørk kontrastfarge jeg. Så har jeg samme mørke brunfargen på noen møbler som skal i gangen. Trapp tar mye tid når en skal pusse den opp fra bunn av i alle fall. Har ikke tall på hvor mange timer han har brukt på den på pussing, sparkling, beising og lakking, og enda er det en del god del igjen.
Som forandring på lampe, så har vi nå fått ei flott taklampe som gjør litt ut av seg i trappeoppgangen. 5 stk. pendler som henger ned i forskjellig høyde. På undersiden av vår trappetrinn så har vi hvitt. Syntes det så litt merkelig ut med mørke trinn på undersiden som er på ene bildet øverst? Men nå skal vi bytte inn mye under trappa sånn at vi får et lagringsrom der.
Sist redigert av Elisabet : 05-04-08 kl 20:56.
|