Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 21:41   #14
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva enkelte kan få seg til å si....

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

(...)
Jeg tenker jo selv mitt når jeg ser femåringer med smokk og andre tenker vel sitt når min guttunge på snart tre sitter med smokken i munnen på bussen om morgenen, men noen ganger er det nå slik at det er en situasjon hvor smokketrøsten er på sin plass. (...)

Men hvordan vet du at en unge er 5 år? Min datter er stor for alderen (rundt 105 cm på 3-årsdagen), og snakket tidlig rent. Mange har trodd at hun er eldre enn hun er. Hun sluttet med smokk før hun ble 2 år, men likevel.

Høst: Jeg tenker at det sikkert bare var en ubetenksom kommentar fra denne mammaen. Utifra barnets reaksjon på smokken og morens svar, så kan det virke som om ungen har sluttet med smokk selv (og savner den).
Teit og unødvendig kommentar fra moren, men jeg tror jeg hadde spurt jenta om hun hadde sluttet med smokk.

Jeg prater gjerne med barn jeg møter på f.eks på legekontoret, men snakker ikke om folk som om de var luft. Legger meg heller ikke borti om barn bruker smokk, om de får flaske med saft e.l..

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat