Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 22:14   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legge inn bud først eller vente?

Vi har akkurat solgt, og uten å sitte på masse lokalkunnskap om ditt område så er det virkelig et tregere marked nå. Jeg vil derfor anbefale dere til å vente med å legge inn bud til like før 24-timersfristen går ut.

Jeg leser også i media at det anbefales å selge før man kjøper, men det er jeg ikke enig i. I så fall må dere være lite kresne på hva dere vil ha, og det er dere vel ikke. Så da får man heller leve med å måtte betale på to boliger i en kortere periode. For vårt tilfelle ble det nesten 4 måneder, men det var det verdt.