Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 22:07   #56
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gardiner?

I stua har vi nå kraftige tette gyldenbeige gardiner, og stua ble helt annerledes når de kom opp. Lys toscana-veggen ble bare lekker.

På kjøkkenet har vi tette (bæsje) brune lingardiner (offwhite liftgardin i vinduet for å skjerme mot solen.

Barnerommene har lystette rullgardiner og bomullsgardiner.

Soverommet vårt har to vinduer med lyse trepersienner og lyse, lette og fotside gardiner.

Baderommet oppe har ikke gardin, fordi det er et takvindu. Men solskjermingen er nede på utsiden fordi man faktisk kan se inn når man går nedover bakken. Utrolig hvor synlig alt er når det er mørkt ute og lyst inne . Jeg skal sy en hvit rullgardin.

Lilledoen har liftgardin i thaisilke.

Vaskerom/bad har offwhiteliftgardin.

Gang/hall har gardiner etter sesongene. Lyst og lett med maritime motiver vår og sommer. Mørkere og tettere høst og vinter (selvfølgelig julegardiner til jul).

Vinduene våre er bredere enn de er høye og kler ikke så godt paneler, da må jeg henge gardinstengene ved taklistene for å få vinduene til å virke høyere.

Vinduene er veldig pene, og spesielt på kjøkkenet og i lillestua kan jeg godt være uten gardiner.
Når det blir tidlig mørkt liker jeg å gjøre de svarte vindusflatene mindre.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat