Tråd: Ny kjole
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 23:52   #1
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny kjole

Jeg har sydd meg ny kjole
Rettere sagt, min mor og jeg har sydd meg kjole i dag.
Jeg har stor sans for Tulip & Tatamo kjolene og har ønsket meg en slik. Til gjengjeld har ikke Tulip & Tatamo like mye sans for min kropp. Til det er den nok alt for stor. Uansett, min søte mamma sa hun skulle hjelpe meg å sy en slik kjole når jeg bare hadde gått «litt» ned i vekt. Det har jeg nå klart. 15 kg er vekk, og vips i løpet av kvelden har jeg fått meg ny kjole.
Den er ikke riktig så fin som T&T kjolene, men den er min, den passer og jeg har brukt 200 kroner i stoff til den.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat