Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 22:16   #13
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva enkelte kan få seg til å si....

Jo, sett i lys av barnets åpenbare snottefokus er jeg enig i at bakhistorien kanskje kan være at barnet nettopp selv har sluttet med snott. Og da er jo kommentaren i seg selv forståelig. Volumet og tonen i kommentaren er dog ikke like forståelig.

Jeg (og Ihne) kommenterer forøvrig gjerne rød-mann-gåere. (Trikkesnikere/bøller har vi naturlig nok lite av her oppe. ) Som regel kommer det først fra Ihne "Mamma, se! Han gikk på rødt! Mamma, sant det e ikkje looooov?" høyt og tydelig, ja....Og da kommer det gjerne fra mamma "Nei, det e sant, det e ikkje lov å gå på rød mann, tenk om det kom en bil og kjørte over han!"

(Men egentlig synes jeg ikke det er så slemt å kommentere voksnes oppførsel dersom den er farlig, eller uvøren....I andre sammenhenger - som i ett tilfelle hvor en mor åpenbart syntes det var forsvarlig å la sitt barn (3-4 år) ake ned en vei bak høye brøyteskavler, sier jeg fra til den det gjelder, jeg gidder ikke hinte rett ut i luften....)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat