Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 22:16   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva enkelte kan få seg til å si....

Jeg tror faktisk jeg kunne funnet på å si akkurat det samme selv – hvis Frøkna og jeg befant oss i en lignende situasjon uka etter at Frøkna sluttet med smokk.

Frøkna var fire år gammel da vi "tvang" henne til å slutte, og det å gi opp smokken var veldig sårt for henne en periode, men vi forklarte henne at hun var for gammel til å bruke smokk lenger. Hadde vi observert et (tilsynelatende) eldre barn med smokk i munnen i tiden etter smokkeslutten, kunne jeg nok i et anfall av desperasjon klart å lire av meg noe slikt, jeg også.

(Ikke dermed sagt at jeg ikke går med på at det var uhøflig da, men jeg tviler på om jeg ville tenkt så nøye på akkurat det i en slik situasjon.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat