Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 22:39   #41
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå er det genrelt ikke så vanvittig mange retter som pleier å stå i fokus på julaften. Men ja; inviterer jeg til julemiddag, så ville jeg laget flere retter om ønskerlig. Jeg syns det rett og slett er høflig å spørre folk om de ønsker sin tradisjonelle rett på julaften fordi JEG selv ser på det som veldig viktig.

Når jeg inviterer eller blir invitert bort på julemiddag spiser jeg det jeg får. Om det er ribbe, lutefisk:grøss:, pinnekjøtt, stek, kylling, kalkun eller hva som helst ...

Synes heller ikke argumentet om at svigermor er en dårlig kokk er holdbart.

Min julemat kan jeg spise når jeg lager den selv, eller om jeg blir invitert et annet sted hvor de har tradisjoner som mine.

Passer det meg ikke å feire jul som vertskapet inviterer til, takker jeg nei og blir hjemme.

Det har aldri vært aktuelt å lage flere middager, men vi har ofte både riskrem og multekrem - mest fordi ungene ikke liker multer.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat