Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-08, 20:02   #18
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lommepenger i Bulgaria

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Nå har ikke jeg vært i Bulgaria så kan ikke gi noe råd på akkurat det, men hvor mye penger som går med kommer mye ann på hva mann drikker til maten tror jeg. Drikker en øl og vin til maten til alle måltid vil jo dette koste endel selv om det er billigere i Bulgaria.
Har dere tenkt å spise alle lunsjer og middager på resturant? Eller har dere med kjølebag slik at dere kan kjøpe med mat og drikke fra matbutikken til å ha på stranden osv. Dette vil jo gjøre ting mye billigere.

Visa kort er iallefall veldig greit. Evt et annet kort i tillegg om en skulle miste eller bli frastjålet visakortet.

God tur!

Alle middager må vi spise ute. Lunsj kan nok være vi ordner oss med selv. Vi kan kjøpe rundstykker til lunsj. Frokosten er inkludert. Kan være jeg drikker ett glass vin til maten noen ganger.

Tusen takk for mange gode tips. To Visakort er nok lurt.

Reisesjekker var det som gjaldt da vi var på bryllupsreise i 1990.... men mye har skjedd siden da

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat