Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-08, 20:23   #74
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skulle det vært diskutert alternative "premier" til vinnerne av fotokonken?

Det med å plukke ut 20 bilder har jeg fra et annet forum, og jeg vet ikke hvordan de plukker ut. Der må man sende inn bildene til en modde, så får man se om man blir med eller ikke. Men, det blir jo ikke så artig for dem som ikke får bli med.

Avstemning på 30 hørtes flott ut, om det lar seg gjøre.

Ellers synes jeg at en tematråd var et fint forslag, uten avstemning og uten en vinner. Har et forslag på hvordan det kan gjennomføres:

*De som vil være med på å bestemme tema, melder sin interesse til f.eks en moderator, eller en bruker som vil starte showet (kan godt gjøre det om ingen andre vil) Den ansvarlige setter opp en liste med nickene til dem som vil bestemme tema, og man følger listen nedover på tur

*Den som bestemmer tema lager en tråd med sitt tema, slik som vi har gjort hittil. Alle som vil legger inn bilder under temaet, og kommentarer etc kan legges i egen tråd (link under bildet og i hovedinnlegg). Eller man kan prikke inn kommentarer.

*Etter en viss tid stenges tråden, og nestemann på listen bestemmer tema og lager ny tråd.



Hva tror dere om dette? Man får delta med bilde, og man slipper unna med kun 1 tråd, samt at man har mulighet til å motta kommentarer på bildet sitt.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat