Tråd: Blogger dere?
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-08, 09:19   #8
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogger dere?

Jeg blogger, og leser og skriver i andres blogger (hvis jeg har noe vettugt å komme med.) Jeg har stengt bloggen fordi jeg ikke ønsker at "gud og hvermann" skal kunne lese i den, men åpner gjerne for FP-brukere, hvis de spør. (Uten at jeg skal skryte på meg en veldig interessant blogg, altså.)

Man trenger ikke å være venn for å ha tilgang til en blogg, det holder at man står som kontakt hos den som "eier" bloggen. Jeg prøver å være flink til å legge til de som jeg ser at jeg har tilgang til bloggen til. :hvis du legger til meg, så legger jeg til deg: Hvis personer ikke har bedt om tilgang så antar jeg egentlig at de ikke er spesielt interessert i å lese min blogg eller gi meg tilgang til sin egen. (Jeg spør sjelden om tilgang med mindre en nyopprettett blogg oppfordrer til at man skal gi beskjed hvis man vil lese.)

Sist redigert av Gaia : 08-04-08 kl 09:24.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat