Tråd: Blogger dere?
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-08, 13:26   #31
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogger dere?

Jeg leser det meste jeg har tilgang til i bloggene her på FP, og kommenterer en god del (og det blir mye fjas, gitt). For tiden er jeg mer i bloggdelen enn i selve forumet, tror jeg. Min egen blogg skriver jeg i innimellom, og da er det mer ting som oppleves for privat for meg til å legge ut åpent. Bloggen min har derfor ganske begrenset tilgang. Alternativet ville vært ingen blogg i det hele tatt.

Jeg leser en del blogger utenom FP også, men det har vært litt sporadisk i det siste. Det hender nemlig at jeg jobber også.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat