Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-08, 19:31   #40
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Lille Ru var enda mindre da hun ble konfirmert, så det sier seg selv at bunaden ikke passet etter noen år. Nå var, og er fortsatt, bunaden så full av sømmonn, at det ikke var noe problem å få den større.

Man skal ha ekstra stoff der det er mulig i en bunad. Den som ikke legger opp til både øking og minsking når man montere bunad, har bare seg selv å takke.

Min stakkars mor, som selv er på liten str. 38 i samråd med min mormor - enda mindre - tenkte det var en lur idé å "ta i litt" da de lagde bunad til skrantne, tynne, flate 14-år gamle meg. Så de lagde en 40-42 med rikelig sømmonn og jeg svømte i den. Da.
Weeellll. Den har virkelig snikkrympet! Jeg veier nesten 40 kg mer enn da (jeg var veldig tynn (TM), har gått fra B-cup til E-cup, og blitt et par cm høyere uten at det kanskje har så mye å si. Bunaden er det virkelig ikke håp for - sømmonn eller ei! Det er virkelig ikke pent å legge ut livet 20-25cm rundt brystet, eller folde ut skjørtet for å få det til å sitte pent. Kiler i siden blir ikke pent det heller synes jeg - endrer hele fasongen på livet.

Men så var det det med å selge den da (og kjøpe meg ny som noen andre har lagd), sentimental som jeg er

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat