Sv: Til dere med masse klær
Vi har ganske mange garderoskap på soverommet, nesten på alle vegger når jeg tenker etter Drømmen er selvsagt walk-in-closet. Jeg henger bukser for seg og dressjakker, skjørt etc for seg. Har jeg skjørt til dressjakke henger jeg den under dressjakken. Grunnen til at jeg henger på denne måten er flere, den mest viktige er at jeg sparer plass. Da kan jeg ha lange ting for seg og korte ting for seg. Jeg har f.eks. to rader med hengende klær i samme garderobe med ting som ikke er så lange. I tillegg finner jeg ting raskt. Det er oftere jeg leter etter et par bukser enn at jeg leter etter en jakke med tilhørende bukse. Dressbukser trenger jo som regel også å henge uten brett så da trenger de mer plass enn jakken.
Småting som belter og skjerf (litt mer tøffe som jeg bruker innendørs) har jeg liggende i plastbokser fra IKEA. Disse står i garderobeskapene på soverommet. Gensere ligger brettet på hyller. Topper/t-shirts etc, strømper og undertøy ligger i skuffer. Jeg har alt fremme og sorterer ikke etter årstid.
Yttertøy har jeg akkurat ryddet blant. Vi har to garderobeskap i gangen. Det ene er nå brukt til Pelen-mannens og mine jakker, de vi bruker til jobb og til vanlig. Det andre inneholder nå Herremannens jakker og dresser + "hagejakker" og skijakker etc. Over disse jakkene er det en hattehylle og der har jeg kjøpt bokser i stoff på IKEA. En for Herremannens luer, en for hans skjerf og votter. En for våre skjerf og luer, og en for våre votter og hansker. Ble strålende bra 
|