Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-08, 11:51   #6
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinnoff: Partnerspionasje

Post: Jeg åpner hvis det er noe som ser spennende ut, ikke regninger; bankbrev m.m. Får han en pakke, så lar jeg han åpne den selv, pga. spenningen.

Mail: Jeg er så og si aldri inne på mailen hans, for der skjer det lite spennende.

Mobilen hans: Jeg åpner meldingene hvis jeg er nærmest, eller jeg gir han den om han er i samme rommet som meg. Ellers bruker jeg å lese meldingene hans når jeg venter i bilen på at han skal komme, noe han vet og ikke bryr seg om.

Facebook: Der er jeg inne til stadighet siden han har andre venner enn meg, og jeg liker å se bilder.

Jeg vet passordet hans overalt, og han bryr seg katta om jeg bruker det.
Og omvendt. Han vet passord til mail, facebook m.m. til meg, og jeg syns det er helt greit om han skulle forville seg inn på mine sider.

Vi er gift, og vi vil ha det slik. Jeg klarer ikke å skjønne at man må ha slike ting privat når man er gift, for meg er det helt unaturlig. Akkurat som mine og dine penger.

Svarte jeg egentlig på spørsmålet ditt, eller ble litt overivrig etter å fortelle om våre vaner...

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat