Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-08, 12:11   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Partnerspionasje

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Vi har fri flyt av pengar oss i mellom, men mail og sms får både eg og han ha for oss sjølve. Eg synest det er viktig å ha privatliv både på grunn av det skilpadda og nolo skisserer, men også fordi snoking rett og slett triggar eitt eller anna i ein som utløyser sjalusi og kontrollbehov.

Jepp. Snoking er utrolig kjipt. Særlig hvis man bare kan spørre om lov og så lov.

Jeg tror det er viktig at folk setter sine egne grenser og at partneren respekterer dem. Jeg godtar at det finnes folk som ikke føler at de trenger grenser når det gjelder det å lese hverandres meldinger og åpne hverandres brev, og så lenge begge er enige om dette, ser jeg ikke noe galt i det. Men hvis man krever mer åpenhet enn partneren er villig til å gi, og blir sur og vrang og mistenksom om man ikke får det (eller, enda verre, snoker uten lov), så er det et dårlig tegn for forholdet, tror jeg.