Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-08, 12:28   #19
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Partnerspionasje

Jeg er på nett med him her, tror jeg. Vi lever ut vårt privatliv på andre områder.

For oss er det helt greit at vi åpner posten (det er bare regninger og disse er jo til oss begge), at vi leser e-posten (vi har jo samme e-postadresse og får aldri personlig e-post på denne adressen) og at vi leser sms/sjekker avsender av sms (skjer kun hvis den ene har glemt mobilen igjen hjemme). Det er klarert og helt greit for begge to. Hovedgrunnen til at jeg faktisk åpner mannens post er at jeg vil kvitte meg med konvolutten i papirinnsamlingen før jeg går inn i huset. :Praktisk: At jeg sjekker avsender på sms hvis han har glemt igjen mobilen er for å se om det er en sms som er til oss begge (mine foreldre sender veldig ofte sms til oss til min kjæres mobil fordi han er flinkere til å sjekke mobilen).

Hadde vi fått personlig post så hadde hverken eller åpnet den andres post. Skulle det komme en personlig e-post fra en av mine eller hans venner til e-postadressen vår hjemme så leser vi ikke denne. Er avsender på sms fra andre enn mine foreldre så leser jeg heller ikke sms-en.