Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-08, 12:44   #19
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinnoff: Partnerspionasje

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Privat er ikke det samme som hemmelig. Jeg synes det er vanskelig å begrunne eller definere hvorfor jeg ønsker et privatliv selv om jeg ikke gjør eller sier noe "hemmelig" - jeg bare ønsker det. Jeg ville mislike det veldig hvis mannen min f.eks. tyvlyttet på private samtaler jeg hadde med andre, selv om ingenting av det som ble sagt var ting som jeg ikke kunne fortalt ham. Det samme gjelder å lese brev og meldinger jeg får eller sender. Og det samme ville gjelde dersom jeg fikk vite at noen i den andre enden av kommunikasjonen overvåket den - f.eks. at mannen til en venninne leste personlige mailer jeg hadde sendt henne uten at dette var avklart med meg. Skulle noen spørre om slikt var greit, ville jeg vanligvis svare ja, så det er ikke hemmeligholdelse som er poenget, det er respekt for mitt privatliv og min rett til å sette grenser selv.

Skilpadda sa det.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat