Tråd: Blogger dere?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-08, 13:26   #42
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blogger dere?

Jeg både leser og blogger. Her inne på FP leser jeg et par blogger som er åpne siden jeg ikke er så innmari kjent med så mange her ennå, men blogger ikke selv her.
Utenfor FP har jeg... *teller etter* feed på 116 blogger pluss noen m begrenset tilgang. Så det blir mye lesing ja. Og veldig mye hyggelig inspirasjon også.
Og selv har jeg en åpen på blogspot for hobby og grubling og hund og ting og tang, samt en lukket blog som er restene etter prøverdagboka på SG. Sistnevnte går vel over ti å bli dagboka der jeg skriver det som ikke kan taes i offentlighet - bl.a. med tanke på at Stesønn leser den åpne bloggen.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat