Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-08, 08:20   #11
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å kjøpe brukt piano

Hvis et gammelt piano skal være bra, må det være et topp-merke. Steinway for eksempel. De er gode når de er 100 år gamle også. Men de koster deretter.

Ellers skal visst pianoer spilles inn, og er best om de er noen år gamle.

Aspheim i Oslo selger brukte pianoer de har pusset opp, og de er veldig hjelpsomme med å informere om hva som er lurt å kjøpe. Du kan jo ta en prat?

Sist jeg stemte mitt piano, kostet det ca. 600 kroner. Det bør nok stemmes etter flytting, men jeg mener å huske at det skal stå en stund først. Da er det jo bra om det ikke låter helt forferdelig. Jeg tror det er enklere å stemme også, hvis det ikke er fullstendig på bærtur på forhånd.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat