Tråd: Trist morgen
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-08, 08:48   #5
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trist morgen

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det var trist lesing. Jeg har selv hatt marsvin, det er utrolig hvor glad man blir i dem. Marsvin er flokkdyr, så jeg ville skaffet en til. Hvordan 2 hunmer går sammen vet jeg ikke, men 2 hanner går ikke sammen.

Nei, det er jo så utgjort. Vi skulle ha to hanner på prøve fra omplassering for å forsøke å sette de sammen, men det gikk bare IKKE. Så de måtte omplasseringen få i retur. Det var jo også litt trist, men ikke så trist som dette, for vi fikk aldri blitt skikkelig kjent med de.

Men bare noen dager etter det så dør den ene jentemarsvinet vårt. De begynner å bli godt voksne nå, så det er jo ikke så rart. Men det er likevel stor sorg å miste et så tamt og kosete dyr for en 6-åring.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat