Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 11:50   #82
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Julen er en høytid med mange følelser - som kan virke irrasjonelle på mange. Men jeg synes at flere av dere er ganske strenge med de som ønsker å ta hensyn til sine egne tradisjoner og ønsker på julekvelden. Noen svar bærer preg av å tviholde på politisk korrekthet...

?? Fint om du kunne sagt litt om hva som var strengt og politisk korrekt. Det er i alle fall ikke åpenbart for meg i tråden.

Jeg synes egentlig de aller, aller fleste sier det samme som deg? Så jeg ble litt overrasket over det første avsnittet.